Menu

VEELGESTELDE VRAGEN


Ik zie een meubel in de webshop. Is deze nog beschikbaar?
Goed nieuws! Onze webshop is vrijwel altijd up to date. Zodra er iets verkocht is, staat dit erbij. Is dit niet het geval; dan is het meubel nog beschikbaar.

Ik wil meerdere meubels bestellen in de webshop, hoeveel bezorgkosten betaal ik dan?
De bezorgkosten zijn €75,- door heel Nederland (mu.v. de Waddeneilanden). Je betaalt deze bezorgkosten eenmalig, ongeacht de grootte van je bestelling. Vink bij één van je aankopen aan: 'Bezorgen Heel Nederland €75,-' en vervolgens bij de overige aankopen 'Zelf afhalen Elst'. Zo betaal je eenmalig de bezorgkosten.

Ik wil een meubel graag in een andere kleur. Schilderen jullie de meubels ook over in een kleur naar wens?
Nee, dit doen wij helaas niet. Er zit veel tijd en werk in onze meubels, daarom kiezen wij ervoor dit niet te doen.

Een meubel is uitverkocht. Komt deze nog terug in voorraad?
Vaak is dit niet het geval. Wij kopen onze meubels zelf in. Het hangt van onze zoektocht af wat we zoal tegenkomen. Ook voor ons elke keer weer een verrassing! Het is daarom niet zo dat ze op voorraad te bestellen zijn. Onze meubels zijn geen massaproductie. Doordat we ze zelf inkopen zijn ze allemaal verschillend van elkaar.

Zijn de meubels demontabel?
Bij elk meubel in de webshop is terug te vinden of het demontabel is. 

Wat is de levertijd van de meubels bij bezorging?
Alle meubels worden, tenzij anders aangegeven door ons, binnen 3 weken bezorgd door onze koerier. Wil je je bestelling later laten bezorgen? Geef dit dan aan bij je bestelling (zie hieronder).

Ik wil meubels bestellen, maar ik kan ze nog niet kwijt in huis. Kan ik de meubels zo lang bij jullie opslaan?
Wij kunnen de meubels tot 2 maanden na aankoop kosteloos voor je opslaan in onze loods. Wil je hier gebruik van maken? Je kunt dit dan vermelden bij je bestelling, dan weten wij ervan.

Bezorgen jullie de meubels ook buiten Nederland?
Onze koerier kan de meubels ook buiten Nederland leveren. Dit is wel tegen een extra tarief. Meer weten? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kan ik een meubel reserveren?
Ja, wij kunnen een meubel 3 dagen voor je reserveren. Wil je hier gebruik van maken? Stuur ons dan een mail.

Kunnen jullie voor mij naar persoonlijke wens op zoek gaan?
Wij zoeken helaas niet op persoonlijke wens. Het is wel mogelijk een kijkje te nemen in onze loods naar meubels die nog niet gerenoveerd zijn en hier je eigen kleur voor te kiezen. Mits er ook meubels in onze loods op voorraad staan. Je kunt hiervoor altijd even contact met ons opnemen.

Ik wil graag een andere indeling in een meubel. Is dit mogelijk?
Wij kunnen een extra plank/schap of roedestok plaatsen in onze meubels. Zie hiervoor onze meubels op maat.

Zijn de meubels veilig voor kinderen?
Ja, wij werken onze meubels af met een lak op waterbasis.

Kan ik mijn aankoop retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kan een meubel geretourneerd worden. De eventuele kosten voor het transport van het retour, zijn voor rekening van de klant. Zodra het meubel bij ons retour is binnengekomen, en hij is exact dezelfde staat is vernomen, wordt het retourbedrag (exclusief eventuele gemaakte verzend- of bezorgkosten) binnen 14 dagen teruggestort. 

 

© 2015 - 2019 Droomkamertje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel